fredag 17. september 2010

Indian shimmer






Ride a horse this fall.........

5 kommentarer:

TERI REES WANG sa...

Lovley dovey all over.

Cheers!

KKvinneblogger sa...

Jeg elsker fjær! Hadde en periode før jeg begynte på brudeprosjektet, da jeg jobbet mye med fjær. Kommer nok tilbake til det senere tenker jeg.
Jeg er litt treig med kommentarer, men jeg ser noe bra i en blog, og tenker at jeg må komme tilbake til det.
Så nå er jeg her igjen ;)

HiH sa...

Herre-min-gud så kult, sier jeg bare. Lampa har jeg sett før, men resten var nytt.

hilsen helle

Annette sa...

Hvor har du funnet bildet av "låven"?

Design-Shimmer sa...

Hei Anette!
Bildene av låven er fra et amerikansk hotell/pensjonat, men jeg husker dessverre ikke hva det heter......gikk litt fort når jeg lastet ned bildene :)